Q: Ik weet niet wat het best bij mij staat, hoe kan ik haaradvies krijgen?
A: Wij bieden u de mogelijkheid om langs te komen in onze salon voor een gratis adviesgesprek.

Q: Wat maakt jullie filosofie nou anders dan die van andere kappers?
A: Onze kwaliteit is dat wij, in combinatie met onze service en aandacht, u het juiste advies geven. Daarbij maken wij gebruik van de nieuwste innovaties.

Q: Met welke producten werken jullie?
A: Wij zijn trots om als enige Flagship Store van Europa met Oribe Hair Care te mogen werken. De producten zijn niet alleen van uiterlijk, maar ook van kwaliteit en innovatie het beste wat wij wereldwijd hebben kunnen vinden.

Q: Wat zijn jullie openingstijden?
A: Er is veel vraag naar de avonden en zijn daarom vijf avonden in de week tot 20.00 uur geopend. Van maandag tot en met vrijdag.

Q: Zijn jullie alleen een dames salon?
A: Nee, zowel voor heren, dames, jeugd boven de 11 als studenten.

Q: Hoe laat word ik verwacht voor mijn afspraak?
A: Gelieve 5-10 minuten voor aanvang van uw afspraak. Dit geeft u voldoende tijd om te beginnen met ontspannen. 

Q: Wat moet ik doen bij het annuleren van mijn afspraak?
A: Wij verzoeken u 24 uur van te voren uw afspraak te annuleren. Als u later dan 24 uur de afspraak annuleert zijn wij genoodzaakt annuleringskosten van 25% in rekening te brengen van uw geplande behandeling.

Q: Wat als ik te laat ben voor mijn afspraak?
A: Het is mogelijk dat we uw afspraak inkorten of verzetten naar een andere dag of tijdstip. Als we het inkorten zal dit betekenen dat we minder tijd hebben voor het stylen, zodat de volgende gast hier geen hinder van heeft. Bedankt voor uw begrip.

Q: Hoe lang van tevoren moet ik een afspraak maken? 
A: De beschikbaarheid verschilt bij ons per medewerker. Klanten kunnen na hun behandeling gelijk een vervolgafspraak maken bij de balie. Uiteraard kunt u ook bellen of e-mailen voor het maken van een afspraak.

Q: Wat als ik last heb van allergieën?
A: Dan verzoeken wij u om 24 uur voor de geplande afspraak langs te komen voor een allergietest. Veel mensen zijn allergisch voor de stof PPD, die in veel haarkleuringen voorkomt. Wij hebben een ammoniavrije kleuring genoemd, A New Color. Deze kleuring bevat geen PPD, dus is het goed mogelijk dat u hier wel tegen kunt. 

Q: Waar kan ik parkeren? 
A: – Voor de deur, alleen met pin of creditcard (€2,90 per uur) – Figi parkeergarage (€1,50 per uur) – Slot Zeist (gratis)

Q: Hebben jullie ook een studenten actie?
A: Op vertoon van een geldige OV-jaarkaart ontvang je bij ons maar liefst 20% korting op de gekozen behandelingen.

Q: Welke methoden van betaling accepteren wij?
 A: Betaling vindt plaats aan het einde van uw bezoek aan de balie. Wij accepteren contant geld, pin, Visa, Mastercard. Als u een cadeaubon heeft ontvangen, neem deze dan mee naar uw afspraak en presenteer hem op het moment van afrekenen.